اقامت در ارمنستان

اقامت در ارمنستان با ایجاد یک زمینه برای کسب درآمد

همان طور که می دانید ارمنستان یکی از کشور های اروپایی می باشد که با ایجاد یک زمینه برای کسب درآمد در این کشور، می توانید از مزایای زیادی برخوردار شوید. در واقع کشور ارمنستان دارای نوعی سیاست مهاجرت لیبرال می باشد. این سیاست به این معنی است که شما می توانید با ایجاد یک زمینه برای کسب و کار در ارمنستان برای خود اقامت در آن کشور را گرفته و بتوانید در آنجا ساکن شوید. گرفتن اقامت در کشور ارمنستان کار دشواری نیست و شما می توانید بدون داشتن دردسر های زیاد، موفق به گرفتن اقامت در این کشور بشوید.

همان طور که گفتیم، کسب و کار در ارمنستان می تواند برای شما مزایا و ویژگی های زیادی داشته باشد. برای مثال شما می توانید هم سود آوری زیادی داشته باشید و هم می توانید برای خود اقامت در این کشور را بگیرید. به طور کلی برای گرفتن اقامت در ارمنستان راه های مختلف وجود دارد که یکی از مهم ترین آن ها، اقامت گرفتن با انجام کسب و کار در این کشور می باشد و ما در این مقاله سعی کرده ایم تا شما را با این موضوع، به خوبی آشنا کنیم و نکاتی که در پیرامون این موضوع بیان می شود را برای شما توضیح دهیم.

گرفتن اقامت

 

روش های مختلف گرفتن اقامت در ارمنستان از طریق انجام کسب و کار

شما برای این که بتوانید از طریق کسب و کار در ارمنستان، مجوز اقامت در این کشور را به دست آورید باید نکاتی را در این زمینه بدانید تا در روند گرفتن اقامت و یا کسب و کار خود، دچار اشتباهاتی نشوید. البته این نکات بسیار ساده هستند و می توانند شما را در این زمینه، راهنمایی کنند. در این راه باید حتما یک سری از مدارک را هم داشته باشید تا در ادامه بتوانید گرفتن اقامت خود را با سرعت بیشتری انجام دهید. در ضمن آشنایی با بانک های مختلف این کشور هم می تواند به شما در ایجاد یک حساب بانکی مطمئن و به صرفه، کمک زیادی را بکند.

 گرفتن اقامت از طریق کسب و کار در ارمنستان به چند روش بسیار ساده صورت می گیرد که در ادامه می توانید با این روش ها، به ترتیب آشنا شده و با آگاهی بیشتری برای گرفتن اقامت خود اقدام کنید. در واقع این روش ها جزو رایج ترین و مرسوم ترین روش ها برای گرفتن اقامت به صورت دائم و یا موقت می باشد که برای انجام هر کدام از آن ها، باید یک سری نکات را بدانید و برخی از مدارک را داشته باشید تا بتوانید آن ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

 

  • روش اول

شما در این روش وقتی به وسیله کارفرمای ارمنستانی برای کار مورد نظر خود استخدام شدید، می توانید با کار کردن در آن بخش به مدت یک سال، برای خود اقامت موقت در ارمنستان را بگیرید. در واقع شما می توانید خودتان هم با ایجاد یک کسب و کار در ارمنستان که مورد قبول برای نهاد های دولتی و حقوقی این کشور باشد، اقامت موقت در این کشور را به دست آورید. البته دقت کنید که برای به دست آوردن این اقامت موقت، باید به مدت یک سال در آن زمینه مورد نظر کار کنید تا به راحتی اقامت در این کشور را به دست آورید.

  • روش دوم

در این روش که به مراتب ساده تر از روش قبل است، شما می توانید با اثبات کسب در آمد به صورت سالانه و یا داشتن مقداری سپرده در بانک های این کشور، برای گرفتن بیمه و سپس یک سال اقامت موقت، اقدام کنید. اگر شما به مدت ۳ سال پس از گرفتن اقامت موقت خود در ارمنستان بمانید و زندگی کنید، می توانید مجوز اقامت دائم در این کشور را به دست آورید. البته اگر کمی صبور باشید می توانید باز هم پس از گرفتن اقامت دائم، به مدت ۲ سال در این کشور بمانید و به کسب و کار در ارمنستان ادامه دهید تا پاسپورت این کشور را هم به دست آورید.

اقامت در ارمنستان

نکاتی که برای گرفتن اقامت موقت و یا دائم در ارمنستان باید دانست

افرادی که قصد گرفتن اقامت موقت ۱ ساله و یا تجدید اقامت در جهت به دست آوردن اقامت دائم را دارند، در چندین دسته تقسیم می شوند. یکی از رایج ترین این دسته ها، کار آفرینی و انجام کسب و کار در ارمنستان می باشد. شما باید بدانید که اگر می خواهید از طریق کار در این کشور برای خود اقامت موقت و یا دائم را به دست آورید، باید حتما یک منزل برای زندگی در این کشور و همچنین یک حساب بانکی با گردش مالی معمولی داشته باشید. در ضمن شما برای تمدید اقامت خود و یا حتی گرفتن پاسپورت، باید به طور سالانه نامه سلامت پزشکی را بگیرید تا در روند انجام کار ها دچار مشکل نشوید.

شما می توانید با دانستن و اجرا کردن چند نکته، یکی از شهروندان ارمنستان محسوب شوید و از ویژگی های مخصوص برای شهروندان ارمنستانی استفاده کنید. برای مثال شما باید با قوانین کشور ارمنستان آشنا باشید و بتوانید با زبان این کشور صحبت کنید و با شهروندان ارمنستانی، ارتباط برقرار کنید. همچنین اگر شما یک خدمت ویژه را به جمهوری ارمنستان کرده باشید و یا این که دارای پدر و مادری ارمنستانی باشید، جزو شهروندان این کشور محسوب می شوید. در واقع برای این که از شهروندان این کشور محسوب شوید، باید بتوانید یک کسب و کار در ارمنستان برای خود انجام دهید تا از نظر مالی دچار مشکلاتی نشوید.

به طور کلی برای گرفتن اقامت در ارمنستان روش های مختلفی وجود دارد و شما می توانید با انجام هر یک از آن ها برای خود مجوز اقامت به صورت دائم و یا موقت را در این کشور به دست آورید. ما در این مقاله تلاش کرده ایم تا تمام نکاتی را که باید برای گرفتن اقامت به وسیله کسب و کار در ارمنستان دانست، را برای شما توضیح دهیم تا در روند گرفتن اقامت خود در این کشور، با آگاهی بیشتر عمل کنید و کار برای شما ساده تر از قبل شود. به همین منظور شما با مطالعه این مقاله می توانید در کوتاه ترین زمان و با دانشی کامل برای گرفتن اقامت خود در ارمنستان اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شرکت در مناقصه با ما تماس بگیرید